Anson Kong江熚生新歌《信之卷》MV正式面世!邀本地動漫師打造動漫二次元風格勾香港情懷

文: 羅志宏
2022.05.13

MIRROR成員Anson Kong江熚生(AK)於13日推出今年首支個人最新派台單曲〈信之卷〉,以J-Rock曲風配合他自細已十分鍾愛的動漫作為歌曲主題,AK在MV中更化身動漫主角,一圓童年夢想之餘,也藉此向樂迷推廣香港創作及文化藝術工作者,而MV當中就有不少具有香港本土特色情懷的場景,如電車、商場大電視、行人天橋等。

今次〈信之卷〉AK邀來Van@Nowhere Boys作曲、Oscar Lee填詞、王雙駿監製新歌,歌曲風格雖然也如〈黑之呼吸〉一樣以J-Rock作招徠,但相比〈黑之呼吸〉的暗黑風,今次〈信之卷〉卻予人很陽光的感覺。而一向鍾情動漫的AK,更特別喜歡《龍珠》及《數碼暴龍》,所以他邀來香港本地動漫師崔氏兄弟及Tommy Ng兩個單位,攜手炮製〈信之卷〉的MV,講述男主角經歷低潮後,集合眾人力量,戰勝心魔的故事。

AK說:「我由細到大都好鍾意動畫、動漫,一直都被當中的美好世界、主角吸引住,更會幻想自己就係動漫男主角。今次〈信之卷〉歌詞係講大家可以搵返童年時嘅初心,好似動漫男主角一樣勇往直前乜都唔怕,成件事整合起上嚟,就好似動漫主題曲,好適合做埋動漫MV,然後問咗公司又肯俾我做,所以就極度自肥,將自己鍾意嘅動漫元素,擺晒落去,例如裡面會有好多《數碼暴龍》嘅元素,男主角會有一隻好似神獸但又似寵物嘅物體做陪伴。」

由於AK自小已很渴望成為動漫男主角,所以動漫師亦應要求,把男主角畫得很像AK本人,AK說:「動漫MV可以將所有想像嘅嘢天馬行空放晒落去,我同動漫師講我好想做一次動漫男主角,佢哋就幫我畫到個男主角好似我之外,角色身邊又會出現好多我平時生活上成日會出現嘅物件,成為咗彩蛋,就好似人哋睇Marvel電影咁,大家睇MV時都可以搵下啲彩蛋喺邊。我都未知彩蛋喺邊,要同大家一齊搵,好似尋寶一樣。」

經過今次MV製作,AK見識到香港動漫師的功架,AK不禁讚嘆道:「睇咗Rough Cut(粗剪)成品已經好開心。其實香港都有好犀利嘅人,睇到動漫師做嘅過程,同佢哋開會,知道佢哋點樣畫,所有嘢都非常專業,所以再一次多謝佢哋,同時希望多啲人發現,香港有好多藝術工作者,不同嘅創作或文化藝術都係非常優秀。」

為了貫徹整體概念,AK早前為單曲拍攝封面,也展現了樂天的一面,他說:「影嘅時候想似小朋友,可以傻笑望住個天空發白日夢一樣,因為好多時動漫俾我嘅最大感覺,就係咁樣。」粉絲們今次可以同時擁有動漫與真身兩個AK陪伴在旁聽新歌〈信之卷〉,可算是獲得了雙重福利!

 

即睇Anson Kong 《信之卷》MV:

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓