有片睇!保錡@ERROR模仿鐵路迷 爆笑翻唱「東鐵過海很興奮」

文: 王庭芝
2022.05.18

東鐵綫過海段本月15日終於通車,消息令一眾鐵路迷都「真的很興奮」,除了自去年屯馬綫通車憑一曲「屯馬開通真的很興奮」而爆紅的羅先生親臨現場見證盛事,今次通車亦有鐵路迷效發羅先生高歌「東鐵過海很興奮」而成為熱話。一向作風搞笑又擅長扮鬼扮馬的男團ERROR成員保錡昨晚都翻唱這首「神曲」!

東鐵綫過海段於星期日(15日)正式開通,吸引大批鐵路迷晨早排隊搶搭頭班車,其中有一位鐵路迷梁先生接受有線新聞訪問時就仿傚羅先生以歌聲表達興奮心情,改編Ricky Astley的經典金曲《Never gonna give you up》,大唱「東鐵過海很興奮,沙田過海很興奮,會展過海好呀、好呀、好興奮」。

圖:有線新聞片頭擷圖

片刻掀起熱議,令ERROR成員保錡昨晚都忍唔住remix兼翻唱這首「神曲」,他在社交網站表示:「話說今日去跑馬地踢波,身為大埔之子,坐火車直接去到會展,真心係超級快同埋方便,加上呢幾日 梁先生首歌真心正,我忍唔住要唱呢首歌。」

保錡的翻唱版特別配上音樂,又將梁先生的片段合成於自己身上,加上對準拍子搖擺身體,令「興奮度」提升至更高層次,不少粉絲都話勁like保錡的翻唱,又留言說相當搞笑。唔講咁多,立即去片!

來源:FB@保錡

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓