劉嘉玲26歲侄仔劉兆恩星味濃靚仔樣曝光!英國建築系高材生出身 視如己出傳將由他繼承億萬財產

文: 羅志宏
2022.05.20

影后劉嘉玲近年忙於中國大陸的演藝工作,最近終於回港跟家人相聚,更在IG社交平台上貼出一家人慶祝侄仔劉兆恩(Jeff)生日的相片,相中見到劉嘉玲與與媽媽、弟弟、弟婦及Jeff合照,一家人幸福感溢於言表,感情要好。據知,劉嘉玲侄仔劉兆恩現年26歲,來頭相當猛料,獲劉嘉玲視如己出,更有傳將由他成為億萬財產的繼承者。

從IG相片所見,劉嘉玲身旁的侄仔劉兆恩Jeff外表乖巧斯文,五官標青,青靚白淨,靚仔樣甚有星味,與劉嘉玲的餅印模樣亦成為網民的焦點。據悉,劉兆恩Jeff現年26歲,是一名學霸,畢業於英國名牌大學The University of Nottingham建築系。

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇

劉嘉玲不時會在網上分享與Jeff的合照,除了一齊行山玩樂之外,Jeff偶爾亦會跟劉嘉玲出席一些品牌活動及晚宴。現年56歲的劉嘉玲與梁朝偉結婚後膝下無兒,有指劉嘉玲與侄仔劉兆恩(Jeff)感情要好,兩姑侄關係密切,更視侄仔如己出,因此外界一直盛傳侄仔Jeff將會成為劉嘉玲億萬財產的繼承人。

 

圖及來源:IG/微博@劉嘉玲

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓