蔡思貝久違再留長髮look近照增添知性女人味 拍新劇告別接近4年短髮造型網民直言睇唔慣

文: 羅志宏
2022.05.24

現年31歲的視后蔡思貝,近日忙於拍攝TVB中醫題材新劇《你好,我的大夫》,飾演一名醫生,劇中更久違再以長髮造型示人,還率先在IG社交平台上劇透角色造型,告別了維持接近四年的短髮造型,令不少網民直言睇唔慣新髮型!

蔡思貝在IG社交平台上分享了多張長頭髮的靚相,見到蔡思貝身穿醫生袍,全新的長髮造型增添了一份知性女人味,有別於過往拍劇硬朗幹練的男仔頭短髮,相當有新鮮感,就連好友張寶兒都有留言:「久違了的長髮」。

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇

近年,蔡思貝絕對是TVB少數維持短頭髮的女演員之一,接拍的劇集角色大多都是紀律部隊人員,先後包括《機場特警》、《使徒行者3》、《踩過界II》、《廉政行動2022》,對上一次以長髮造型示大已經是接近四年前的《鐵探》,難怪這次再度留長頭髮就令不少網民笑言睇唔慣。

圖及來源:IG@各藝人

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓