老人家突然在家中離世 層樓算唔算凶宅? 賣樓使唔使同經紀交代?

文: U Magazine
2022.05.25

大部分人買樓,都很關心樓盤是否「凶宅」;但如果計劃賣樓,但家中忽然有老人家過身的話,哪單位是否即變「凶宅」呢?有網民在連登討論區聲稱代朋友發帖詢問,即引來網民熱烈討論。

樓主的朋友,家有一位八十多歲的老人家,身體健康並無長期病患,某晚與家人用膳期間,說有點頭暈要入房休息,家人不以為然,繼續晚飯,直至有家人臨瞓入房呼喚老人家時,發現老人家失去知覺兼手腳冰冷,家人立刻報警而救護員於10分鐘內到達,發現老人家已經無呼吸同脈搏,進行了心肺復甦急救後,就話老人家已經死亡……樓主代朋友問:老人家在這種情況下過身,個單位是否算成為凶宅?而朋友打算年尾移民,賣樓時是否需要同地產代理交代呢?

樓主朋友的80多歲家人,在晚飯期間聲稱不適,幾小時後在睡床上安詳離去。

老人家安詳離去,直頭係福宅!
網民都表示老人家能無痛楚安詳離去,不但不算凶宅,直頭可以稱得上是福宅:「被殺或者自殺先算!」、「其實安詳離去係福份,咁樣唔算凶宅」、「同屋企人食埋最後一餐飯自己入房走,好多老人家恨都恨唔到啦!如果咁都凶,不如講吓點樣先唔凶」、「咁都計凶嘅話,點先唔凶?耶穌佛祖親自落嚟接佢走?」、「走得安詳既話,咁應該算福宅」、「自然走,福宅嚟!可以賣高過銀行估價10至20%,恭喜樓主!」。

網友表示要發生被殺或自殺事件,事發單位才算是凶宅。

不少網友認為老人家在家中安詳離去,該單位簡直算得上是福宅。

估唔到老人家死咗,最關心嘅係樓價!
至於賣樓時是否要跟地產經紀交代,大部分都認為既然老人家屬自然死,應該毋須交代:「就算上咗報,自然死都唔計,你彈出嚟同個AA叫托咩,想佢幫買家壓你價?」、不過亦有人覺得要同經紀交代:「呢啲叫事故盤,唔算凶宅。不過地產代理仍然有責任向買家披露」、「如果老人家喺層樓度係有名嘅話,係需要註上死亡證,咁樣嘅話當買賣嘅時候,好大機會都會睇到」。

不過有網民就覺得有家人過身,但原來最關心是賣樓,樓主朋友為人都相當現實:「估唔到老人家死咗,最關心嘅係樓價」、「講嚟講去只係驚佢連累樓價,咪係!老人家走得咁安詳,第一時間開post想人答佢唔影響樓價,老人家生前唔知佢啲子孫咁仆街真係算有福!」

大部分網友認為樓主朋友毋須通知經紀,不過若果老人家為單位業主之一,賣樓要出示死亡證,經紀亦應該會知道。

有網友覺得樓主朋友在家人過身後,最關心竟然是賣樓時會否影響售價,為人相當現實。

text/Joyce
photo/HKET圖片庫
========
同場加映
【蝸居睇樓團】日系簡約風4口親子之家 | 日劇場景feel飯廳 | 複式子供部屋

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓