紋身漢鄰居深夜打麻雀擾民 唔敢報警可以點做?

文: U Magazine
2022.06.02

香港居住環境擠迫,不少人都深受鄰居噪音問題困擾,而且都似乎不易解決……有住公屋的網民就上連登討論區發帖,說鄰居每次假期前夕半夜一、兩點,就一定開枱打麻雀!十幾人之中有紋身漢,不單說話大聲,還要開窗大叫……樓主驚到不敢報警或報管理處,惟有向網民求救……大家又有甚麼解決方法?

報警肯定知係我!
網民都鼓勵樓主報警或報管理處:「你肯定十人以上就報警啦,兩枱麻雀以上已經可以入佢經營賭檔啦!」、「1823不停投訴,房署就會做嘢,拍片錄音做證據」、「可能係公屋賭檔,報埋房署收x埋間屋!」,但樓主表示:「報警肯定知係我!同埋警方會搵我錄口供!」。對於樓主無論如何都無勇氣報警或報管理處,網民都爆鬧:「你乜都驚一餐,人哋畀意見你又話咁咁咁……人地話唔會,你就話點點點……真係幫篤屎好過幫你條廢柴!」、「男人老狗你真係好X廢,我一個女仔都走上樓嘈嗰班男人,仲要樓上幾條佬揸電鑽大大隻,依家你喺屋企報警都唔敢,靠你真係死得!」。

樓主不敢報警或向管理處投訴,怕被鄰居「點相」!

試吓深夜剁肉餅、瘋狂幫佢叫外賣
既然樓主不敢報警,網民惟有提出各種「極具創意」的解決方案,包括一齊「參與」:「過去一齊打!」、「佢打親你就join,食佢糊食到佢唔敢打囉!」、「試吓喺窗門,但唔好畀佢哋望到嘅角度大叫,輸呀!」,但樓主好像擔心被「點相」:「我房個窗對住佢個廳,嘈到應一應!」,有網民就轉而建議:「攞望遠鏡睇佢哋啲牌,然之後大聲讀出嚟!」

有網民就覺得應該和鄰居「以毒攻毒」:「係佢打完瞓覺果陣,你開枱打麻雀」、「試吓深夜剁肉餅,應該好快解決到」、「淘寶震樓神器,當佢地打完麻雀就開機」、「試吓用蟲攻,班人知有蟲後就再唔會上嚟玩!」有網民建議:「瘋狂幫佢叫外賣!」,誰知樓主回應:「聽屋企人講,佢本身做餐飲業!」。亦有網民建議向鄰居獻出「關心」:「打牌最嘈都係洗牌,你買個自動麻雀枱,送個禮,應該會好好多!」誰知樓主回應:「最嘈係佢地啲笑聲!」,網民建議出撒手鐧:「你買間屋畀佢第度打,送個禮,應該會好好多!」

樓主房間個窗對住鄰居客廳,網民獻計:「攞望遠鏡睇佢哋啲牌,然之後大聲讀出嚟!」

有網民好有創意,建議樓主試吓深夜剁肉餅!

亦有網民建議瘋狂幫鄰居叫外賣,可惜鄰居本身都係從事飲食業……

如果眾多方法都不可行,網民建議出撒手鐧:「你買間屋畀佢哋喺第度打!」

text/Joyce
photo/HKET圖片庫
========
同場加映
【蝸居睇樓團】上門睇風水!龍師傅帶睇九龍城47年舊樓旺氣不再?鏡對睡床影響情緒+屋企太暗多病痛

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓