消委會「尿袋」測試 最佳‧最呃秤‧最火爆!

文: U Magazine
2022.05.30

消委會曾測試了 30 款俗稱「尿袋」的流動充電器,價錢由 $199至 $500不等,發現部份電量與標示不符,亦有些阻燃能力不足,更甚者有會膨脹,快來看看自己用的「尿袋」是否有事。

評分最高的 4 款尿袋,分別為「小米 MI PLM01ZM」、「SONY CP-R10」、「SAMSUNG EB-PA710」及「mophie powerstation PWRSTION-6.2K」。 

受測試的「尿袋」中,有 7 款阻燃能力不足,外殼被火燒 30 秒後,仍會燃燒超過 60 秒。包括「Maxtron NX800Q」、「VERUS V12」、「牛魔王Maxpower PC100SX」、「Leouw LE-212」、「ion U6」、「M.CRAFTSMAN Luxury Porable Charger 5500mAh」以及「E Element mini luggage A6」。

「INFINITY QC808」充放電 100 次後會膨脹起來。

「thecoopidea Journey CP-PB-09」在測試中,充電 26 次後就報廢。

「VERUS V12」、「PRODA PPL-23」、「Leouw LE-212」電量比標示少 4 成,最為呃秤。 


========
同場加映
【蝸居睇樓團】上門睇風水!龍師傅帶睇九龍城47年舊樓旺氣不再?鏡對睡床影響情緒+屋企太暗多病痛

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓