荃灣豬肉檔威威再有除口罩相流出!狂接三個廣告做「教煮」 真面目被平反原來似AK男人味濃

文: 羅志宏
2022.05.30

現年36歲的荃灣豬肉檔威威(劉宋威)人氣勢不可擋,繼早前宣佈正式出道後,更有指已簽約建華集團在YouTube拍節目,正式投身幕前工作做「教煮」。日前,網上就再度有威威的除口罩相流出,威威的真面目就再被平反,雖然被指戴著口罩更靚仔,但靚仔樣就十足十「翻版AK」一樣男人味濃,大頭自拍照一樣有星味。

威威無論在媒體訪問、廣告照、社交平台上的相片或影片,也全程戴著口罩拍攝,誓保口罩靚仔樣。不過,網民就多次起底威威的除口罩真面目,這次最新流出的就是一張大頭自拍相,威威並無戴著口罩,眉宇間滲出英偉,男人陽剛味相當濃,跟MIRROR成員AK終有共同特徵相似。

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇

而繼早前的工作鞋系列品牌、保鮮紙廣告後,威威在個人YouTube頻道終於上載了第一條煮食片,為香港中華煤氣廣告化身成「教煮」,教授煮「中式洋蔥炒柳梅」和「節瓜粉絲排骨湯」兩道美食,又一邊展示切割豬肉的刀法,手法純熟。

 

圖及來源:IG@威威、節目截圖、網上圖片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓