鄭欣宜35歲生日繼承肥姐半億巨額遺產!曾窮到戶口僅剩$26元 漸學識理財不做「敗家女」

文: 劉紀彤
2022.05.30

今日是鄭欣宜(Joyce)35歲生日的大日子,圈中有唔少好友都發文祝福欣宜,而欣宜亦於社交平台Instagram發文表示希望自己和所愛的人身體健康,開開心心!而今日亦同時是欣宜可以繼承母親沈殿霞逾半億巨額遺產的屆定年齡,欣宜近年緊記母親的教導,努力學習理財,並曾表示希望賺錢買樓收租,做一個收租婆!

今日是欣宜35歲生日的大日子,欣宜母親沈殿霞(肥姐)於 2008年去世,臨終前跟欣宜達成協議,要於欣宜35歲後才可以正式繼承逾半億巨額遺產,35歲前只可以每月提取2萬生活費,欣宜曾窮到戶口僅剩$26元,後來漸漸學識理財,更曾辭去司機、傭人節省開支。

而欣宜亦緊記肥姐教導要買「磚頭」保值,欣宜曾表示希望靠自己努力賺錢買樓收租,做收租婆唔做「敗家女」!欣宜多年來一直靠自己努力於娛樂圈發展,近年有唔少突破性的好成績,橫掃多個大獎,更將於紅館開騷,做到對母親的承諾!

AppU TV》專區超過50個自家製節目任睇

來源:ig@princejoycehkethket

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓