陳凱琳玩崩潰喊樣濾鏡驚現怪異猙獰樣 港姐冠軍靚樣不保五官恐怖崩壞嚇窒網民

文: 羅志宏
2022.06.04

2013年港姐冠軍陳凱琳(Grace)自轉型KOL後,經常緊貼網上熱潮和趨勢,除了不時會拍片分享日常趣事之外,亦會在社交平台上潮玩特效濾鏡,與網民互動。不過,陳凱琳日前試玩近期突然流行的「喊樣濾鏡」,其崩潰喊樣就驚現怪異猙獰樣,嚇窒不少網民。

陳凱琳雖然已為人母,但性格仍然貪玩,日前在IG限時動態上自拍試玩「喊樣濾鏡」,對住鏡頭由大笑突變喊樣,五官亦突然恐怖崩壞,在喊樣濾鏡下更驚現怪異模樣,活像倒三角的臉孔,面目相當猙獰。

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇

不少網民就表示特效濾鏡令Grace的靚樣變得恐怖和嚇人,而且醜化了自己的立體五官,將港姐冠軍的靚樣頓時崩壞,引起網民熱議。


圖及來源:IG@陳凱琳

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓