阿媽有咗第二個|姜濤罕有露額演出、Jer演學生零違和感 毛舜筠「造星」力捧茶記侍應惹兒子吃醋

文: 王庭芝
2022.06.01

MIRROR成員姜濤及柳應廷(Jer)獻出大銀幕第一次,夥拍金像影后毛舜筠(毛姐)參演由彭秀慧執導的港產片《阿媽有咗第二個》,電影早前在大阪亞洲電影節和芝加哥亞洲躍動電影節都獲得好評,更榮獲芝加哥亞洲躍動電影節觀眾票選獎(Audience Choice Award)。電影首條前導預告今日出爐,見到毛姐飾演明星經理人兼Jer的母親,而姜濤則是茶餐廳潛力新星,Jer在戲中為了「阿媽」打爛醋埕,對姜濤滲出敵意!

預告中,飾演「美鳳姐」的毛姐向兒子「子軒」(Jer )表示要復出做經理人,而要捧的對象就是姜濤飾演的茶餐廳伙記「方晴」。

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇 

戲中Jer以冬菇頭造型亮相扮中學生,雖然他現實中已經29歲,但穿起校服扮高中生卻沒有違和感,至於姜濤就罕有露出額頭,並且穿上樸素的衣服演茶記侍應,而明星經理人似乎看出他是一塊未經打磨的璞玉。

戲中「美鳳姐」為了「造星」而帶「方晴」回家住,但引起了「子軒」不滿。預告最後的小彩蛋就見到「方晴」邀「子軒」唱K,「子軒」就表示自己唔識唱,同現實中身為MIRROR主唱的Jer相反。

圖:FB@阿媽有咗第二個

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓