公屋居民同細佬炒大鑊成仇家 究竟點樣先可以分戶?網民分享成功經驗

文: U Magazine
2022.06.29

家庭糾紛,邊個家庭無?不過有啲真係搞到家人變仇人,好想從此一刀兩斷……有住公屋嘅網民就喺連登討論區,分享自己同細佬炒大鑊,已經到達細佬將佢嘅物品掉晒出門口嘅地步……樓主好唔想再同細佬同一屋簷下,問大家究竟可唔可以申請分戶,網民不單畀咗好多有關意見,仲令到樓主搵到新嘅人生曙光,完美解決呢個家庭糾紛兼住屋問題㖭!

鬧吓交就可以分戶?係咪諗多咗!
情況係咁樣:住公屋嘅樓主,自稱有個「由處事思維到個人衛生,都無辦法同到佢夾……煩到無得再煩嘅細佬」,樓主去年試過同細佬炒大鑊,細佬將樓主嘅物品掉晒出門口,自從樓主就再無返過屋企!樓主當時已經諗過同家人「分戶」,但由於母親未夠60歲,驚會影響到佢;二來樓主個人入息已經過咗公屋上限,加上唔知要具備乜嘢條件先可以「分戶」,所以就開帖詢問網民意見。

但網民聽到樓主想「分戶」,都覺得樓主單方面「諗多咗」:「話分就分,咁個個一早做咗喇!」、「鬧吓交就可以分戶……幻想太多!」、「分戶,一分二、二分四、四分八,發達!」,即刻有網民回應:「以前咪俾人濫用,扮吓嘈交報埋警之後話要分戶!」

樓主去年同細佬炒大鑊,已經搬離原址但想分戶,不過網民就話只係鬧交,不足以構成分戶條件。

拎把刀斬到佢見血,就證明到關係差 
亦有網民表示朋友有成功「分戶」經驗:「我有個frd佢分到!不過佢係俾人收樓,再講同老豆會互相拎刀斬,結果最後分咗!」,網民即刻插嘴:「搵社工、見報、上東張西望,不嬲都係特快通道」。有人建議樓主如果想證明同細佬關係差,可以:「拎把刀斬到佢見血就證明到」,但樓主即刻話:「咁我到時都唔使要屋了,去到赤柱到時有得食有得住!」,

網民結論:樓主真係唔使諗「分戶」:「無得分戶㗎!就算家暴/離婚都無得分㗎!你一去申請佢會叫你除名,然後慢慢排隊由頭申請,如果你過咗入息上限,佢就更加會叫你自己租屋住,你咁高入息根本無資格申請公屋,朋友試過家暴入院報警見社工,然後得出以上答案。」

有網民話朋友成功分戶,但事實係發展到同老豆會互相拎刀斬!

網民話樓主嘅情況,即使去到見房署職員或社工,應該都只會被勸諭搬出去住。

同阿媽用白表抽居屋  公屋留畀細佬?
有網民就覺得,樓主諗「分戶」,其實反而係益咗細佬:「無得分㗎你估離婚咩!自己重新排隊啦!不過你走咗就會益咗個細佬!」,「你細佬就係想你自己除名!」。

於是樓主諗諗吓,就覺得不如同阿媽去抽居屋:「我同老母講不如拎間屋俾我抽居屋,佢知細佬照顧唔到佢,但佢猶豫緊!」,網民提醒樓主抽居屋要落全家人嘅名,仲提議:「唯一方法係你同你老母2個抽居屋,抽中你哋兩個搬走,間屋留俾佢!」,樓主反問:「抽居屋唔係要交間公屋出嚟咩?定老母過咗60歲就唔使交?」,網民溫提樓主如果用白表就唔使,樓主好似見到人生曙光:「係喎!我完全唔醒起白表!多咗老母都易中少少,感謝巴打!」,

其實以樓主嘅清況,網民建議可以同母親用白表以「家有長者優先選樓計劃」抽居屋,間公屋單位留畀細佬,算係最完滿解決問題嘅方法。

text/Joyce
photo/HKET圖片庫
========
同場加映
【蝸居睇樓團】師傅話你知!新居入伙前拜四角宜忌 +四類人忌拜祭

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓