日本主婦教你一塊地板濕抹布用「4+2」次 唔好拖一次就掉!

文: U Magazine
2022.06.07

不少主婦都喜歡用除塵拖把打掃及拖地,毋須過水,用完即棄,方便又衛生。正常一塊地板濕抹布最多用正反兩面就棄掉,不過日本一位媽媽就教大家可以用 6 次!唔係數學題亦唔係考你 IQ,即睇有咩技巧!


大部分人使用除塵拖把時,都是以拖把上四角凹槽固定乾濕抹布,拖完一面再反轉用另一面。根據日本收納專業網站《暮らしニスタ》一位媽媽的投稿,只用正反兩面實在太浪費,她有以上建議:


不要利用 4 個凹槽,直接將抹布對摺,再用拖把壓著來拖地。這樣便可以用到 4 次,而且拖到的範圍也大大增加,長遠來說既可慳錢,亦能相對減少浪費。


咁又何來「4+2」次?那位媽媽表示,抹布對摺後仍比拖把大一點,可以先將多出的位置剪下,再用這兩塊小抹布清潔家中其他地方,又或者放入密實袋,隨時拿出來用!

真係長知識,相信大家以前都浪費了好多塊抹布,今晚返到屋企即刻實試一下!

text/zuki
photo/暮らしニスタ、Muji、Pakutaso
source/暮らしニスタ

========
同場加映
【蝸居睇樓團】半山1,600呎望深水灣靚景豪宅!酒店級雲石浴室+美國胡桃原木吧台+水泥波浪天花

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!