曾比特初嘗爆紅滋味否認入行因姜濤效應 罕有剖白拍拖6年靠一個行為派女友定心丸

文: 羅志宏
2022.06.06

樂壇新晉男歌手曾比特(Mike)近期憑歌唱節目《聲生不息》而人氣急升,更於內地爆紅,收穫了不少「爆炸糖」(曾比特的粉絲名)。Mike日前就接受港台節目《舊日的足跡》的訪問,首度剖白初嘗爆紅滋味的感受,直言:「我唔覺得紅定唔紅,我冇太大概念。我最想戴住頂帽去旺角買格仔餅食。我只係一個普通人。如果要用4個字嚟形容,就係『不知所措』嘅感覺。」

曾比特(Mike)一向熱愛唱歌,雖然在中三那年獲得校內歌唱比賽冠軍,但沒有因此讓他增添自信,因為從小到大自覺「唔靚仔, 而且太肥」,對自己的外型沒有信心。即使於2019年參加《全民造星II》前也考慮了很久,「我參加呢個節目唔係因為姜濤效應,而係節目畀到我一份熱血嘅感覺」,又表示多得媽媽一直的鼓勵,才讓他放心去做,不要介意結果。

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇

「爆炸頭」是Mike的標記,原來這個獨特的髮型是遺傳自曾媽媽的,全家人只有媽媽和他是天生「鬈毛」。對此,他曾覺得麻煩多於喜歡,故自兒時直至中學都把頭髮「剷青」,長大了才留長髮。他笑言自己要一段時間才能接受這個髮型,想不到現在它竟成為了出道以來的標誌。

談起與林子祥合唱《單車》時,Mike的內心其實有種遺憾的感覺,罕有剖白對亡父的記憶:「爸爸喺我10歲時走咗。我5、6歲先由汕尾到香港同家人團聚,期間4年爸爸好忙,大家見面唔多。收到消息嘅時候,我上緊堂,學校職員帶我去醫院,我唔知發生乜嘢事,喺的士上我唔明佢講乜嘢『冇事冇事』,去到醫院就見到媽媽同姐姐喊到死去活來,原來爸爸已經走咗......我最難忘嘅就係我喺汕尾讀咗一個學期嘅一年班,喺香港再重讀幼稚園。當時我最希望爸爸接我放學,因為佢會一手抱起我騎膊馬,好高,好開心,跟住我哋會去行吓商場......」

現時仍身處內地的Mike,對於暫時維繫異地戀,就坦言好掛住女朋友:「我哋喺教唱歌嘅時候認識,依家感情愈嚟愈好,梗係要畀安全感佢。溝通好重要,為咗畀定心丸佢,我買咗部琴喺酒店練習,基本上我大部分時間都喺酒店房間。我哋拍拖差唔多六年,我希望盡快結婚,但諗起而家只係事業起步階段,必須考慮將來嘅生活。我喜歡佢因為佢唱歌好好聽,無論生活上、舞台上佢都係一個好charm嘅人,成日都有一個好吸引人嘅笑容。」

 

圖及來源:IG@各藝人、節目截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓