前As One成員陳苑澄宣布誕下B女!IG報平安曬BB相:「陣痛到出世嘅20多小時」

文: 羅志宏
2022.06.08

前女團As One成員陳苑澄Tania(前名:Nata)自2021年11月與富二代男友拉埋天窗後,結婚後努力造人於元旦正式宣布懷孕17週。今日,陳苑澄就在IG個人社交平台分享了初生女兒的BB相,撰文報平安,字裡行間難掩初為人母的興奮。

陳苑澄今天(8日)在IG上撰文報平安,公布初為人母、誕下B女的喜訊,更透露生產過程的陣痛長達逾20小時,印證了母親的偉大。全文如下:

「報下平安先
Baby Nea 在2022年6月8日凌晨時分順產出生~
母女平安
多謝好多朋友親戚的祝福和關心
Msg加dm有多過1000個Msg加dm有多過1000個未能一一回覆,唔好意思
過程非常非常難忘,我一定係好愛好愛好愛呢個男人同呢個屋企先做到呢件事。
多謝醫生、護士陪伴左我咁長嘅過程
我(應該會可能會)出個vlog分享,到時再同大家詳細講由陣痛到出世嘅20多小時我到底經歷左啲咩
補多句!原來真係自己個bb係全世界最得意!我個BB係全世界最得意!roarrrr」

圖及來源:IG@陳苑澄

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓