越南少女夢幻粉紅Sanrio主題部屋 被Melody、Kuromi、肉桂狗公仔重重包圍!

文: U Magazine
2022.06.18

雖然 My Melody 早前被網民狠批為綠茶婊,但無阻越南一位少女對她的愛,在睡房擺滿過百件 Melody 精品,家品、文具、服飾都有,更設有巨型粉色公仔牆及櫃,日日被過百隻 Melody、Kuromi、肉桂狗公仔包圍,好治癒!

Sanrio 粉絲遍佈各地,韓國有女生將屋企打造成布甸狗主題樂園,全屋珍藏過千件精品,今次來到越南,參觀一位少女名叫 Victoria 的夢幻粉色系 Sanrio 主題睡房。

22 歲的 Victoria 經常在 IG 分享她的珍藏 Sanrio 卡通周邊商品,當中又以 My Melody 最深得她歡心,由連身裙、頭飾、手袋、家居鞋以至一系列生活雜貨,也能找到 Melody 蹤影,此外亦有少量 Kuromi、肉桂狗及鬆弛熊精品,牆櫃都是公仔,好誇張!

除了公仔,作為粉紅控的她,還會拍下穿上粉色穿搭照作記錄,青春可愛。

頭飾、連身裙、鞋履,都有 Melody 蹤影,由頭粉到落腳!

書桌上也是滿滿的 Melody 雜貨。

生日當然用 Melody 蛋糕來慶祝!

Melody 餐具系列 collection。

除了 Sanrio 卡通,Victoria 也珍藏不少 San-X 旗下的鬆弛熊及小白熊周邊商品。

IG 清一色粉色系相片,成功吸納多達 5.5 萬 followers!

每晚睡覺都被心愛的公仔包圍,好幸福呀!

text/zuki
photo/IG@angel.mort
========
同場加映
【蝸居睇樓團】專業驗樓主任教路!新樓檢收5大必驗位,立即睇:

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓