港女分享一招低成本高回報嫁入豪門!為釣金龜6、7人合租貝沙灣豪宅 網民笑言:地產廣告呀?

文: 黃卓瑩
2022.06.09

個個都返工,唔通個個都想返工咩!有網民近日在Facebook分享致富大計,只需一招就可以釣金龜嫁入豪門,不需很高成本但回報率極高。不過就只限女生適用,女士們即刻睇睇係咩「高招」!

有港女近日在Facebook上分享,有朋友向她爆料現時女生們釣金龜的最新方法,指有約6、7個女生合租港島南區豪宅貝沙灣的一個細單位,「然後得閒無事就落club house做gym(健身),仲要可以明正言順咁話自己住貝沙灣~最後全部都係成功嫁有錢人架~幾千蚊一個月~做gym啲衫貴極有限~回報率勁高」

網民紛紛表示「笑死」、「點解我諗唔到」、「你當初早d share就好啦」,亦有不少人留言問有沒有男士版,港女就建議去學拉丁舞釣「黃阿姨」,又指「25歲住君臨天下不是夢」,輕鬆成為人生贏家!

不過都有人表示呃得一時呃不到一世,就算成功釣到金龜,但性格不好、為人沒有內涵的話也不會長久。亦有網民留言「咁都要靚嘅」、「都要睇樣睇身材係咪先」,認為要個人條件好才會有人欣賞。

圖及來源:FB@Angel Ka Yan Chan

配圖:愛回家、繼承者們劇照


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓