同遊博物館同學仔家長竟逃票入場 笑言:「免費睇唔係仲好咩?」港媽嘆咩人都有

文: 黃卓瑩
2022.06.16

常言道,身教重於言教。有就讀幼稚園子女的家長在Facebook專頁「生仔要考牌系列」分享,有次帶小朋友約同學仔及其家長參觀博物館,到達購票處後,該家長帶著她的小朋友直行直過進入展館。發文港媽排隊購票入場後,提醒她要買票進場,惟對方笑指:「免費睇唔係仲好咩?」

港媽表示平時都會約小朋友的同學仔家庭外出遊玩,不過就感嘆「真係咩人都有」該家長明知道自己逃票,仍「笑笑口」道:「免費睇唔係仲好咩?」港媽頓時無言以對,表示「我當場打個突」,認為行為教壞小朋友。不過她指跟對方關係不算太熟,唯有下次不會再約對方遊玩。

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇 

港媽續分享,有次跟小孩參加免費聽故事做手工的活動,安排用環保物料做勞作。一眾小朋友都非常投入,惟有家長在離開場地後立即怨道:「有冇垃圾桶呀?我想即刻掉咗佢,咁污糟,唔好要。」港媽直言「覺得個細路女有個咁嘅阿媽好慘」,認為是小朋友用心做的作品,應該問問她會否想保留。港媽又指,既然大家的價值觀不一,無謂再一起玩。

圖及來源:FB@生仔要考牌系列授權轉載、香港科學館、電影服務統籌科、Unsplash

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!