陳凱琳細佬罕有晒父子親密合照再度惹熱議 童年成長照力證青春期變混血外表唔似爸爸

文: 羅志宏
2022.06.21

港姐冠軍陳凱琳(Grace)與細佬Derek是龍鳳胎姐弟,以往每當Grace在IG分享姐弟或家族合照都會因為兩姐弟的外表和膚色而引起熱議。日前適逢父親節,細佬Derek就罕有在IG分享父子親密合照,再度令兩姐弟的「混血兒之謎」受到網民討論,而「抽水界KOL」林作更揚言要出100萬,要求驗DNA證親生。

陳凱琳細佬Derek就公開了最新與爸爸的合照,相中見到他攬實爸爸,而爸爸就坐在Derek的大腿上,裝作一副BB吃手指的可愛模樣,父子的深厚感情溢於言表。不過,不少網民就表示兩父子的外貌不太相似,而Derek的膚色更比爸爸黝黑得多,一副混血兒的古銅膚色。

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇 

眾所周知,陳凱琳皮膚較為白皙,而細佬Derek膚色較深。五官深邃的陳凱琳在參選港姐期間就曾被網友誤以為是混血兒,而Derek五官同樣深邃,帶有幾分混血感覺的外表,亦同樣被誤以為有南亞裔的混血血統,曾一度引起熱議。不少網民認定二人是混血兒,但其實Grace的父母都是華人血統的,以及大家姐Joyce都擁有華人外表。

陳凱琳之後就曾「混血兒之謎」澄清過並非混血兒身份,而陳媽媽劉惠嫺亦曾接受港台節目《舊日的足跡》訪問,罕有開腔為子女的混血外表解畫。她表示Grace與Derek出世時與大家姐Joyce一樣白淨,不過兩姐弟去到14至15歲的青春期,就突然變得眼大臉尖,而細仔Derek更生多了鬚根。

陳媽媽透露自己母親是馬來西亞人:「可能我媽媽係馬來西亞人,擁有亞裔嘅容貌,細佬又喜歡戶外活動,又或者加拿大嘅食物有好多荷爾蒙啦」。因此, Grace和細佬Derek都有著混血的外表。

 

圖及來源:IG@各藝人、節目截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓