32歲簡淑兒入行10年宣布離巢TVB向外闖 12年落選港姐後外貌逐年進化升呢女神

文: 羅志宏
2022.06.21

現年32歲的女藝人簡淑兒(Jessica),日前就在IG社交平台上宣布離巢TVB,表示:「發覺自己唔想再活喺一個框框入邊」,還Hashtag「#自由身 #新開始吧」。2012年參選香港小姐入行的簡淑兒,雖然在比賽中落選,但簽約TVB的十年間都有不俗的發展,更憑靚樣持續進化而升呢女神之列。

簡淑兒在IG社交平台上宣布正式離巢TVB,剖白十年間的心路歷程,由當初「「曾經有一份執着,好想喺到做到啲成績出嚟。去到有一刻,發覺自己唔想再活喺一個框框入邊,慢慢咁失去自己嘅價值⋯⋯」,到如今離巢後「之後仲有好長嘅路,我會繼續努力!!」簡淑兒又表示感謝過往合作過的導演和監製給予機會、鼓勵和肯定,明言「在心中」。

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇 

成為自由身的簡淑兒「跳出框框」,雖有「新開始」,但就未有透露未來動向,或有否簽約其他平台等。回顧簡淑兒於2012年參選港姐落選後,仍獲無綫羅致旗下成為藝人,主要負責主持娛樂新聞台的節目;入行10年以來,簡淑兒因拍劇而成功入屋,同時亦多次被網友質疑整容,因為她現時的外表與當年參選港姐時有很大改變。

面對多次被網友質疑變臉,簡淑兒已否認整容傳聞,直言外貌的變化是受髮型和妝容的影響,更一度在訪問中當面捏鼻以證清白。2015年,簡淑兒因出演處起劇《愛·回家之八時入席》而成功入屋,其後在《踩過界2》、《C9特工》、《智能愛人》的演出,都有引起不少觀眾關注。

簡淑兒齊劉海髮型令人印象深刻,加上一雙彎彎瞇起的「笑眼」,更為其帶來了「仙氣女神」的稱號。近年,簡淑兒在好姊妹陳婉衡的耳濡目染下開始健身,擺脫嬌滴滴少女形象,成功練出腹肌,增添健康美。

感情方面,簡淑兒於2021年因為合作拍攝綜藝節目《SUPER FIVE》而與前機師麥大力撻著,兩人高調認愛後雖然甚少放閃,但一直感情穩定,而男友麥大力亦不時公開冧女友,羨煞旁人。

 

圖及來源:IG@簡淑兒、節目截圖、劇集截圖


用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓