洪卓立女友Hillary劉沛蘅超高調放閃晒酒店親密合照 性感吊帶裙戰鬥格吸引男友背後抱抱甜到漏

文: 羅志宏
2022.06.22

女藝人劉沛蘅(Hillary)憑ViuTV綜藝節目《膠戰》彈起後,人氣急升,早前3月底就公開承認與歌手洪卓立(Ken)的戀情,自此拍拖都會不避嫌放閃。早前,男友洪卓立為Hillary慶祝31歲生日時,就在IG社交平台上分享了頭貼頭情侶合照,而Hillary日前就再PO相高調放閃。

Hillary在IG大方分享多張於酒店慶生的照片,曝光了當日Sweet爆時刻,並寫道:「臨睡前翻看一下相簿,希望今晚發個甜夢。(生日當天就是這樣簡單放鬆開心的度過)。」相中見到Hillary身穿性感吊帶裙,一副戰鬥格的打扮,與男友洪卓立齊齊對鏡自拍。情到濃時,洪卓立又從背後抱抱Hillary,親密程度閃爆一眾網民。

圖及來源:IG@劉沛蘅、洪卓立

洪卓立罕有高調放閃慶祝女友Hillary生日 甜曬頭貼頭情侶合照閃爆網民

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓