MIRROR成員Tiger罕有公開談「下弦」身份 謙卑豁達心態三分鐘獨白:今日嚟係尋找工作機會

文: 羅志宏
2022.06.27

MIRROR成員Tiger(邱傲然)日前出席第十六屆鮮浪潮國際短片節頒獎禮,並擔任頒獎嘉賓致辭,席上Tiger的一段自我介紹就罕有公開談及外間近月以來為MIRROR成員區分「上弦」、「下弦」的身份,短短的獨白就獲花姐和不少網民大讚,獲讚雖年紀輕輕但心態謙卑豁達。

Tiger在頒發最佳攝影獎前先作自我介紹,道出自己「下弦」身份,「近排就好多人搵MIRROR拍戲,梗係好啦!但搵MIRROR,佢哋好多時都係搵姜濤、Edan、Anson Lo、Jer、AK或者有時搵Lokman,但大多數拍戲都係搵上弦嘅人。咁咩係上弦呢?就係MIRROR十二個人,多啲人識嗰6個就係叫上弦,無咩人識嗰啲就係下弦,所以佢哋好少可搵下弦嗰啲拍戲,即係Tiger、Alton、Frankie嗰啲。有見及此,我今日嚟其實係尋求工作機會!大家好,我係下弦嘅Tiger!」在場隨即響起觀眾歡呼聲。

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇 

他續說︰「點解會有下弦呢?可能啲人覺得呢班人唔得,呢班人冇作品點會得,咁但係…冇作品即係冇人睇,冇人睇即係冇人氣,冇人氣即係冇人知,OK!冇作品睇到即係冇睇到,咁冇睇到你又點解知我哋唔得呢! 譬如好多同齡朋友,22、23歲,啲老闆聽到咁後生咁年輕得唔得㗎?咁我就諗,點解唔得呢!到底係唔得,定係未得呢?我都唔知,但係惟有盡力試下。」

Tiger又表示「機會嚟到就盡力試,入行呢幾年知道冇機會時就努力啲,有機會時就盡力啲……」同時又藉此提及自己有份參演的新劇《死角》,透露將會安排於十月播出,呼籲大家可以多多留意劇中的一名長髮男演員,即他本人,才決定他到底「得唔得」。不少網民聽完就大讚Tiger思想成熟、謙卑豁達心態相當高EQ。

 

圖及來源:IG@Tiger、節目截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓