聲生不息|炎明熹夥曾比特Mike組成「GiMike」首度同台 晒唱功大騷萌樣跳可愛舞冧爆觀眾

文: 羅志宏
2022.07.04

TVB與芒果TV聯手打造的歌唱節目《聲生不息》最新一集主題為《勁歌金曲衝刺夜》,一眾歌手分成四輪PK,選曲歷年《十大勁歌金曲頒獎典禮》的得獎金曲,其中兩大新晉人氣王曾比特(Mike)和炎明熹(Gigi)就首度同台夥劉惜君共同帶來草蜢的經典歌《失戀》。

為了爭取全員出線最終回,兩隊為「金曲盛典」各出奇招,楊千嬅隊伍安排觀眾期待已久的炎明熹(Gigi)與曾比特(Mike)首度同台組成「GiMike」,聯同劉惜君帶來草蜢的經典歌《失戀》。三人組成的「失戀陣線聯盟」除了輪流晒唱功、萌樣,還大跳可愛舞。

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇 

經過《聲生不息》連月來的磨練,Gigi更是愈唱愈放,不但表情多多、動作自如,更不時上演「內心小劇場」,配以「特色舞台」相當精彩。Mike事後笑指可同一時間與期待已久的Gigi及惜君合作,讓他成為「幸福的外人」;Gigi則搞笑謂期待經歷「失戀」:「有人話冇經歷過失戀嘅青春係唔青春嘅,所以我今次要嘗試失戀一番。」

圖及來源:節目截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓