38歲鍾嘉欣懷胎6個月曬大肚孕照 拍片估第三胎BB性別:仔定女?

文: 羅志宏
2022.07.04

鍾嘉欣(Linda)今年4月宣布懷上第三胎,繼一仔一女後再有小生命誕生,成為三孩之母。日前,鍾嘉欣就在個人頻道拍片分享這次懷孕的心情,很開心和期待幾個月後跟新生孩子見面,並邀觀眾齊齊估第三胎BB的性別。

懷胎已經6個月的鍾嘉欣,隨住孕肚愈漸顯現,亦開始感受到胎兒的活動,更坦言:「我知道有緣分再次可以擁有一個小孩子,唔係個個都有呢個機會。我相信上天相信我和一家人的能力,我們適合有多一個小朋友加入我們的家庭」。

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇 

鍾嘉欣表示每一胎都會好奇BB的性別是男或女,但其實也沒所謂,最重要就是健康,而且要準備初生嬰兒的服飾。作為一仔一女的媽媽,鍾嘉欣就分享了過往佗BB的經歷,透露當初懷著女兒Kelly時的害喜情況較為嚴重,而且外表狀態明顯變差,反而懷著兒子Jared時就恰恰相反。

嘉欣接著又向鏡頭大騷現時的體態,覺得孕肚偏少少尖,而且走路活動尚算輕盈,「真係唔知喇!真心講句,仔或者女都好,最緊要健健康康」,又透露自己收起了許多大女Kelly的舊衣物,但仔仔Jared的就已給了朋友,現在就還看上天安排。

圖及來源:IG@各藝人、影片截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓