馮允謙演唱會2022|張敬軒大手筆送名錶獲贈「啷啷」回禮 大玩食字gag唱「JayFung憎的孩子」

文: 王庭芝
2022.07.06

歌手馮允謙(Jay Fung)一連四場《Have a JAY Time 2022 演唱會》昨晚在九展Star Hall圓滿結束。早前張敬軒開紅館個唱請了Jay做嘉賓,Jay送了一張手繪門票給軒仔,這晚軒仔禮尚往來,大手筆送贈名錶,寓意「珍惜時間,把握機會」,令Jay受寵若驚,他以「啷啷」回禮,軒仔笑言:「依家我無啷啷咩?」,引發全場爆笑。軒仔又大玩食字gag,獻唱「Jay Fung的孩子」(《追風箏的孩子》)。

Jay演唱會尾場繼續獲多位好友撐,包括許廷鏗、王灝兒(JW)、陳健安(On仔)、梁釗峰、Nowhere Boys主音陳維諾(Van)、RubberBand鼓手泥鯭和MIRROR的柳應廷(Jer)等。這晚軒仔驚喜現身,上台與Jay合唱《愛斯基摩人之吻》後,笑言未能「憑票入場」,軒仔送他一份很有紀念價值的禮物,邊除手錶邊說:「2008年我首次踏足紅館,之後出糧,人生第一次收到咁大份收入,所以買咗一隻好出名嘅手錶送畀自己,今晚我決定送呢隻手錶畀你。」Jay又驚又喜,難以置信。

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇 

軒仔親自為Jay戴上,說:「希望你唔好介意係二手,呢隻手錶陪伴我開過好多演唱會,每次綵排都會戴住佢,當時有一段好長嘅時候,呢隻手錶係我人生最貴嘅手錶。」他語重深長:「希望藉著呢隻手錶話你知,我哋呢行好現實,長江後浪推前浪,珍惜時間,把握機會,我哋紅館見!」Jay感動得攬實軒仔,說:「我一定會加油!」

然後,Jay自言回禮不及其手錶珍貴,軒仔笑說:「封返封老毛畀我得啦!」Jay不明白,軒仔笑說:「即係利是,真係廣東話黑洞!」Jay送上一個金色的球體,軒仔笑說:「呢個形狀好引人遐想喎!」Jay解說:「好似一粒栗子,好得意。(有幾得意?) 搖吓有聲, 佢有個啷啷架!(依家我無啷啷咩?)」全場爆笑,Jay忍笑續說:「係Church Bell……(春咩話?) Church Bell,啲聲係咪好舒服呢?」軒仔說:「你好舒服咩?我通常揸住呢啲嘢喺手唔係好舒服,人哋揸就唔知!」Jay笑到接不上咀,軒仔說:「你自己中文唔好,做乜搞呢啲gag呢?!」

Jay返後台換衫,軒仔在台上讚他是充滿正能量的樂觀男孩,就算被欺負亦會替對方找籍口,並原諒對方。笑言在自己的歌曲中,終於找到Jay討厭的東西,他說:「我呢首歌叫做《JayFung憎的孩子》(《追風箏的孩子》)!」全場掌聲,軒仔還將歌詞「追風」刻意唱成「JayFung」,觀眾爆笑。

而演唱會尾聲,全場突然一齊高舉「下次紅館見」手幅大合唱《山旮旯》,場面壯觀,Jay非常感動,承諾盡力盡快踏上紅館舞台。

 

尾場完整歌單:

1. A New Day

2. 今天開始

3. Let’s Keep This Tonight

4. Treasure(Bruno Mars )

5. Full Moon Party

6. 開始倒數

7. 分手總要在雨天

8. 後知後覺

9. Keep On Fight On

10. 思念即地獄

11. 因愛之罪名

12. 一步一悔過

13. 冬日寂寞考

14. Freakin’Nightmare

15. 夜半敲門

16. 不羈的風

17. How Many Times

18. (嘉賓 張敬軒)合唱《愛斯基摩人之吻》

19. (嘉賓 張敬軒)獨唱《追風箏的孩子》

20. 報復式浪漫

21. 遠在眼前

22. 地球來的人

23. 尋找白金漢

24. 給缺席的人唱首歌

25. 山旮旯

26. 我好想你

27. 聲音導航

28. 生不逢時

29. Preciously Mine

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓