天文現象2022|寶瓶座δ南流星雨7月中起劃過天際!附最佳觀賞時段/望遠鏡觀測方法

文: 黃卓瑩
2022.07.11

踏入7月夜空即將上演夏季流星雨,根據香港太空館資料顯示,「寶瓶座δ南流星雨」會在7月12日至8月23日期間活躍,而7月尾迎來高峰期,天頂每小時可以見到25粒流星,各位天文愛好者即入內文睇睇最佳觀測時間啦!

「寶瓶座δ南流星雨」由7月12日起至8月23日活躍,7月30日迎來高峰,香港太空館建議最佳觀測時段為7月30日晚上9時至翌日清晨5時,本地觀測條件良好,預計天頂每小時可以見到25粒流星,天文愛好者可以把握機會睇流星雨!

望遠鏡觀測流星雨步驟

為了觀測更暗的流星和提高觀測效率,一個小型望遠鏡可達事半功倍的效果。此方法觀測流星雨因範圍縮小了,注意力比較集中,而望遠鏡也可以看到較暗的流星,再加上是坐著向下觀測,觀測者會較舒服並且不易疲勞。

  1. 將望遠鏡利用三腳架放在桌上向下望
  2. 再利用一塊可以調節角度的平面鏡放於望遠鏡的物鏡之前來進行觀測
  3. 調節平面鏡以選擇不同的天區

提提大家,「寶瓶座δ南流星雨」觀測條件有可能受天氣及月光影響,要視乎當日天氣狀況而定,有興趣的朋友要留意啦!

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇 

另外英仙座流星雨亦會在7月17日至8月24日期間上演,8月13日迎來高峰,預計天頂每小時可以見到100粒流星,不過太空館預測本地觀測條件惡劣,相信未必能觀賞到英仙座流星雨劃過天際一幕。

圖及資料來源:太空館、CNN、NASA Copyright:Jeff Berkes


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓