衛蘭演唱會2022|觀眾唔願走三度嗌encore 尾場嘉賓MC張天賦唱《小心地滑》失準忘詞+附尾場歌單

文: 王庭芝
2022.07.12

一連三場的衛蘭(Janice)紅館演唱會《Janice Be Still Live 2022》昨晚圓滿結束,尾場繼續有不少圈中人前來睇騷,包括林奕匡、張繼聰、謝安琪、鄧麗欣、方皓玟、蘇麗珊及男友、鄭融等。這晚特別嘉賓請來同門師弟MC張天賦同樣是合唱《心亂如麻》,引起全場哄動,不過到MC獨唱期間卻甩碌忘詞。

雖然三晚嘉賓都是合唱《心亂如麻》,但全都唱出不一樣的味道,其後Janice和MC傾偈,她說自己和對方有一共通點:「我哋都係經常喺超市俾影到。」MC就尷尬地以笑帶過,而MC又分享自己多年前曾經用電話花大錢買Janice的歌,結果被爸爸狠狠打一頓。之後Janice將舞台交給MC表演,他唱出自己的大熱歌曲《小心地滑》,全場觀眾都熱烈起哄,不過,當他唱到不夠一半卻忘詞,他抱頭道歉,之後總算入得返,而其後的高難度部份都有穩定發揮。


一如之前兩晚,Janice的粉絲聽到唔願走,於第一次encore位,Janice帶來多首歌曲medley,其後全場觀眾大合唱經典金曲《大哥》,之後粉絲再叫encore,Janice第二度登場唱歌,不過粉絲聽完之後繼續唔走,令Janice第三度encore,清唱完《在月台上等你》和《陰天假期》才正式完場。

尾場完整歌單

1. 生涯規劃

2. Strength & Shield

3. 運動詩歌

4. 驗傷

5. 如水

6. 錯過你

7. 一場誤會

8. 心亂如麻(with MC張天賦)

9. 小心地滑 (MC solo)

10. 帶走你的垃圾

11. Happier Than Ever (Billie Eilish cover)

12. 穿花蝴蝶

13. 摩西的煩惱(with Phat & Young Hysan)

14. 伯利恆的主角

15. My Love My Fate

16. 唯愛人間

17. Little Miss Janice

18. 所以我愛 (with Jill & Shimica)

19. Still (with Jill, Shimica, Sherman, Sukie & Reanne)

20. Joyful, Joyful

21. 離家出走

22. 殘酷遊戲

23. 呼吸之間

24. It’s OK to be Sad

25. Encore

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓