MIRROR推出官方變色應援手燈期間限定店都買到 定價一出引熱議:MIRO唔係水魚啊!

文: 王庭芝
2022.07.12

MIRROR紅館演唱會舉行在即,相信鏡粉們都希望為偶像落力應援,購買周邊應援商品可能都是其中一個方法,今日MIRROR Facebook專頁公布推出官方手燈「MIRROR Official Light Stick」,這款手燈有齊12隻MIRROR成員代表色,帶埋去睇演唱會的話,它的顏色會隨中央控制而自動變化,相信可以加強氣氛,不過手燈定價就引起爭議,有不少粉絲留言表示「定價太貴」、「點解要當我哋水魚?」

昨日宣布將於尖沙咀THE ONE和銅鑼灣時代廣場將開設MIRROR期間限定店,出售MIRROR官方商品及各式演唱會周邊,而今日公布的官方手燈「MIRROR Official Light Stick」都可以在THE ONEPop-up store買到,而於演唱會舉行日,持當日演唱會門票者亦可於紅館露天廣場周邊商品發售處購買。

MIRROR演唱會發生意外 MOOV宣布The ONE、時代廣場兩大MIRROR主題期間限定店即日起取消

MIRROR手燈套裝包含手燈一枝(不包含電池)、專屬掛繩1條及收納袋1個,手燈上面的部分為白色,亮起時可以變12色,開騷期間可隨中央設定的程式而變化,手柄的部分為黑色,而手燈、掛繩和收納袋都印有「MIRRORlogo

 

雖然有粉絲覺得手燈款式漂亮,但認為定價$360實在唔抵,有粉絲在MIRRORFB帖文下留言表示定價$360卻連電池都唔包實在太貴,甚至指貴過韓星推出的官方手燈,有粉絲直言不滿被當「水魚」,亦有留言表示不少粉絲都是學生,買飛的錢已經不便宜,可能未必負擔得起手燈的錢。

即睇網民留言:

來源:FB@MIRROR

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓