通靈之王|女巫慧慧接通靈界自稱看透氣場顏色 連環說中梁思浩秘密心事全場嘖嘖稱奇

文: 羅志宏
2022.07.13

TVB全新綜藝節目《通靈之王》由梁思浩回巢擔任主持,雲集15名來自不同流派的自稱「通靈專家」,各自拿出看家本領,通過製作組看似簡單但又難度頗高的「神秘關卡」,爭奪首輪十個出線資格。日前播出的第二集「女巫公主慧慧」就最令主持嘖嘖稱奇,皆因她說出了主持人的秘密心事。

觀乎第一星期的最強參賽者,暫非慧慧莫屬,自稱是「女巫」的慧慧,透露自小已意識到自己擁有特殊能力,並能看到每個人的氣場顏色。

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇 

節目中慧慧先後為王嘉慧(Cathy)及梁思浩占卜,不但一語道破二人的最痛之處,更令Cathy及梁思浩淚崩。Cathy事後感嘆表示:「唔可以用準嚟形容,佢真係完全睇透咗我。」

梁思浩更一度要暫停錄影平復情緒,並直指慧慧的神奇力量值100分,更於休息期間向現場工作人員強調震驚感:「(呢件事)我連我經理人都冇講,佢(咁都講中)真係好厲害。」

原來梁思浩的93歲婆婆在於節目開拍前十天剛離開人世,「佢走咗個日第二日我照常返工,我冇話畀人聽,經理人都冇講,繼續如常工作,可能抑壓得太耐,擺喺裡而,所以頭先佢一講,我爭啲崩潰!」

 

圖及來源:TVB、節目截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓