出爐金像獎男配角馮皓揚正式入讀TVB藝訓班 譚俊彥袁偉豪任星級導師傳授演技惹熱議

文: 羅志宏
2022.07.19

出爐金像獎「最佳男配角」馮皓揚去年憑賣座電影《媽媽的神奇小子》裡飾演「少年版蘇樺偉」而大獲好評,獲讚演技超班,首度提名金像獎最佳男配角,就成功奪得殊榮。而昨日(19日)就TVB最新一屆藝員訓練班開學的日子,當中竟見到這顆電影新星馮皓揚的身影。

現年17歲的馮皓揚,成為了出爐金像獎「最佳男配角」後繼續虛心受教,成功在逾2600人報讀的TVB藝員訓練班中脫穎而出,成為24位香港學員之一,將聯同內地、馬來西亞學員進行網課。而今屆藝訓班由金像導演陳德森擔任校長,還有譚俊彥、袁偉豪、錢嘉樂等星級導師陣容。

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇 

馮皓揚接受TVB訪問時就透露了入讀TVB藝訓班的感受:「我本身在講嘢方面比較弱,希望糾正懶音、字正腔圓方面,想比較注重。我都聽到課程除咗演員發展,都想有一技之長,可以畀我們體驗吓先。如果日後有興趣,校長話係可以去深造,希望睇下試多啲嘢。」

值得一提的是,馮皓揚本身亦曾拍攝一部TVB劇集《愛上我的衰神》,劇中飾演「少年版胡鴻鈞」,今年初播出時得到不少電視觀眾認識。



圖及來源:IG@馮皓揚、節目截圖、劇集截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓