I SWIM|ANSONBEAN演神秘泳手Chok爆騷胸肌 孖Stanley同場鬥水變鬥大隻

文: 羅志宏
2022.07.22

ViuTV熱播劇《I SWIM》今晚播出大結局,而昨晚一集就有ANSONBEAN(陳毅燊)飾演的神秘泳手「章浩」出場,與Stanley飾演的「黃亞樂」進行游泳對決。兩位型男聚頭,未埋住都要熱身谷胸肌,大騷肌肉,讓觀眾目不睱給。

ANSONBEAN表示平時都有到公眾泳池游泳,但未有理會旁人目光:「平時我都游開水嘅,但去到泳池都係帶晒泳帽、泳鏡,都唔知有冇人望我!其實今次係我第一次拍劇,雖然做奸角,不過平時我都夠奸,所以好易入戲。呢度啲氣氛好開心,一嚟到就飛咗落水先,真係好爽。呢度充滿夏日嘅感覺,可以邊玩邊拍嘢,真係好難得。」

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇 

Stanley則表示劇組充滿驚喜,見到大家除衫,劇組睇到「嘩嘩聲」:「ANSONBEAN真係好大隻,再比之前再Fit啲,而魏浚笙都係為呢部戲修身!雖然有啲落水戲要冬天拍,但為咗遷就場地,只要拍出嚟效果靚啲,我都唔係好介意。」 

 

圖及來源:劇集截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓