MIRROR紅館演唱會疑有人出錯導致Dancer受傷 舞蹈員Po黑圖炮轟 AK:第一次是意外、第三次是疏忽

文: 黃卓瑩
2022.07.25

男團MIRROR今日(25日)開始展開首個紅館演唱會,連日來通宵綵排加緊練習。除了12子,一眾幕前幕後包括舞蹈員同樣進行地獄式綵排。但據悉在總綵排期間,懷疑有工作人員出錯,導致有舞蹈員意外跌進升降台的機關而受傷。疑有人將責任推到dancer身上,AK、Frankie、Stanley及多名舞蹈員在IG限時動態Post 「黑圖」以示不滿。

據悉在昨晚(24日)演唱會總綵排期間,懷疑有工作人員出錯,導致舞蹈員意外跌進升降台的機關,並需送院治理。疑有人將責任推到dancer身上,令他們感到不滿,紛紛在個人IG Post黑圖鬧爆表示:「其實執生真係唔係無敵,執到可以笑下,執唔到呢 ?咩都唔知,我都唔知點執。」、「俾返少少專業,帶個腦返工,話晒都食鹽多過人地食米,唔好下下都話執3(生),執你XX咩」、「用我哋條命去滿足你哋嘅自私自利,一次事故睇清人性醜惡。」

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇 

幾位Dancer出身的MIRROR成員包括AK、Frankie、Stanley,以及花姐等都在IG Story為團隊打氣,AK更連出兩個Story表示:「沒有你們(Dancer)演唱會一定失色不少,在我心中你們也是主角,一齊加油。」、「第一次是意外、第二次是大意、第三次是疏忽」。Stanley及花姐都有發文表示:「一定要順順利利,平平安安!」、「明天大家一起努力。」

圖片:IG@各Dancer、AK、Frankie、Stanley、花姐


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓