Hermès二手袋價格下跌!入門款跌幅最大 一款人氣手袋出現套現潮?

文: 吳海晴
2022.08.03

提起具投資價值的名牌手袋,相信不少人都會想起Hermès(愛馬仕)更是手袋,當中喜馬拉雅(Himalaya)手袋更是一眾收藏家、女生夢寐以求的手袋。不過最近有消息指,Hermès二手袋價出現貶值,不單止基礎入門款跌幅大,就連喜馬拉雅(Himalaya)手袋亦有出現套現潮,即入內文睇睇啦!

繼3月勞力士(Rolex)手錶價格罕有大跌價後,最近更傳出Hermès二手袋價格開始下跌,雖然熱門款並未受到太大影響,但基礎入門袋款(如Lindy、Evelyne、Herbag等系列)跌幅大,升值潛力大減。

據內地傳媒最新報道,由於內地上半年受到疫情影響,經濟增長持續放緩,令不少市民消費意慾大減,對非必需品的需求減少,加上Hermès入門款手袋較多、相對容易購買,使部份Hermès手袋也變得不那麼保值了。有二手奢侈品店主表示,今年收到大量有關回收Hermès手袋價錢的查詢,當中更有不少豪門闊太及富二代,主要因為家中生意變差、資金緊張,所以拿出價值百萬的手袋套現。

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇 

至於被稱為Hermès王中之王的喜馬拉雅(Himalaya)手袋,雖然去年曾憑著喜馬拉雅Kelly 28鑽石手袋,成功在國際拍賣行佳士得上大放異彩,以400萬港元賣出,超逾拍前低估價兩倍,穩坐拍賣史上最貴手袋地位。但今年喜馬拉雅(Himalaya)手袋同樣受疫情影響而出現套現潮,有二手奢侈品店主指,今年一共收到6個喜馬拉雅(Himalaya)手袋,數量比去年還要多,當中只有2個成功以9折賣出,情況令人難以置信!

來源:HKET

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓