有個閨密叫祖藍|胡杏兒爆入行23年最差接吻戲拍完當場嘔 最不滿意一部劇集竟非「胡囧囧」

文: 羅志宏
2022.08.09

TVB節目《有個閨密叫祖藍》由王祖藍主持,日前播出最近一集,邀來昔日TVB當家花旦胡杏兒擔任嘉賓,節目中二人邊食邊玩,挑戰「Truth or Dare」,並先後面對製作組設計的一連串刁鑽問題,其中胡杏兒更大爆入行23年緣來最差的一次接吻戲經驗,直言:「錫完之後我當場嘔」。

被問到「最驚收到邊個TVB藝人朋友嘅電話」時,對於要拉朋友落水,胡杏兒就相當頭痛,此時王祖藍竟想到拉「負評王」好友李思捷落水,笑言:「有冇討厭嘅人?李思捷嗰啲呢?」胡杏兒聞言即開懷大笑,並緊接爆料謂:「佢唔會打電話畀我。」之後二人五時三刻便拉「李思捷」做擋箭牌,證明李思捷私下相當玩得。

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇

問到「最差一次接吻戲經驗」時, 胡杏兒苦思良久後竟想到超爆笑的陳年經歷,大爆:「我記得係拍《當狗愛上貓》,嗰場戲其實冇乜嘢,但我唔知係個胃唔舒服定點,錫完之後我當場嘔。」隔後更播出胡杏兒與黃浩然的一場對戲畫面。事實上,《當狗愛上貓》是2008年的電視劇,由羅嘉良、胡杏兒、黃浩然主演。

之後,談到最不滿意一套劇集時,答案竟非被嘲喊戲走樣似「胡囧囧」的《太極》!胡杏兒就直認其實「好多都唔滿意」,但就點名講出是2003年的《衝上雲霄》,當時入行不足四年的她擔當第二女主角,「我最唔滿意《衝上雲霄》,因為算係第一次戲份咁重,我嗰時真係唔知自己做緊乜。」

 

圖及來源:TVB、節目截圖、劇集截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓