一個雨季用1400萬個即棄遮袋! 教你5大雨傘不滴水妙法 DIY雨傘樽環保又實用

文: U Magazine
2022.08.12

每逢雨季,遮袋塞滿垃圾桶情況隨處可見!根據環保團體一項調查,香港單一個雨季便消耗超過 1400 萬個雨傘膠袋,造成大量垃圾,棄置不當更會流入大海影響生態!其實要避免雨傘滴水弄濕地面及隨身物品,有好多方法!

據綠領行動 2017 年調查,香港人單在一個雨季,就產生 1400 萬個雨傘膠袋,送去堆填區需要花上數百年才可以分解!其實要避免雨傘滴水,其實市面上也有很多工具取代雨傘膠袋,不妨參考以下幾個替代好方法:

1.雨傘除水器
不少商場響應環保,停止派發雨傘膠袋後,改用雨傘除水機,只需把雨傘放進除水器輕輕來回晃動數下,就能迅速去除雨傘上的水滴。

2.反向傘
選購雨傘時,可以選擇設計較新式的雨傘如反向式雨傘,可以自行去水,減少仗使用雨傘膠袋。

3.可重用「吸水雨傘袋」
既然下雨外出時都要自備雨傘,不妨多做一步,自備可重用的雨傘套。市面有不少雨傘專門店及環保小店,均有售賣內層配有超細纖維絨毛的吸水雨傘袋,用完可攤開晾乾,非常方便。
4.DIY 環保雨傘套
自己傘袋自己做!利用廢棄的膠樽、爛雨傘布等等,升級改造成環保雨傘袋或雨傘樽。
「雨傘樽」簡易製作步驟:
找一個長度合適的水樽,洗淨剪走樽頂就可以!唔想邊位咁利,建議用火機辣一辣。
5.重用或回收雨傘膠袋
記住,遮袋是可以重用的!萬一爛了,也可以選擇回收,而不是掉入垃圾桶!
text/zuki
photo/綠領行動、綠在粉嶺、經濟日報圖片庫、Carry Umbrella、GreenDry 

============
同場加映:
【蝸居睇樓團】上門睇風水!龍師傅解答風水屋謬誤 背山望海唔一定好、大門對窗唔一定漏財?

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓