鍾嘉欣懷孕第三胎BB誕7磅8可愛B女!成一家五口迎接小公主來臨幸福滿瀉

文: 羅志宏
2022.10.27

現年38歲的鍾嘉欣自2015年與圈外脊醫老公Jeremy結婚後,三年抱兩先後誕下一女一子,今年4月就宣布懷上第三胎,將為家庭迎接再有新的小生命,其後公布胎兒性別為一名囡囡,更表示渴望小生命的來臨。今日(27日),鍾嘉欣在社交平台上宣布資訊,公布第三胎B女出世,B女重7磅8,英文名叫「Anika Linda Leung」,將表示成為一家五口,難掩幸福喜悅。希望BB健康快樂成長!

►同場加映:【衝出黎玩】粉嶺全新農務體驗所Uncle B!5萬呎自家種植大草原/豪華過夜Package

今日(13日),鍾嘉欣就終於在社交平台上公開第三胎BB的性別,同時亦拍片紀錄揭曉過程,以性別揭曉氣球驚喜宣布BB是一名「小公主」!而Kelly和Jared即將成為姐姐和哥哥了,嘉欣早前就揚言「仔或者女都好,最緊要健健康康」,祝BB健健康康,恭喜晒!

圖及來源:IG@鍾嘉欣、YouTube@鍾嘉欣

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓