52歲李嘉欣戰鬥格晒超DeepV高釵性感 網民激讚保養得宜:恭喜大美人寶刀未老

文: 羅志宏
2022.08.15

大美人李嘉欣(Michele)向來保養得宜,努力維持美好身形和體態,不負「最美港姐」之名。日前,李嘉欣就在IG社交平台上分享Staycation的靚靚打卡相,見到大美人身形Fit爆,穿上超DeepV的高釵泳衣,一副戰鬥格大曬長腿,不少網民都激讚保養得宜:「恭喜大美人寶刀未老!」

李嘉欣自年頭突入醫院走過鬼門關後,一直好好調理身體同時,享受生活,繼6月過生日慶祝時大騷美腿和靚樣打卡後,這次再展現出「最美港姐」得天獨厚的美貌和身材,獲得不少網民大讚「薑愈老愈辣」!

回顧當年1988年,李嘉欣就以18歲之齡參加TVB香港小姐競選大熱獲得冠軍,展開成名之路。李嘉欣同年參加華裔小姐同樣大熱贏得冠軍,破天荒成為史上首個港姐、華姐雙料冠軍,盛世美貌一直是其入行以來最人所共知的。

 

圖及來源:IG@李嘉欣、節目截圖

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓