COLLAR七缺一遊長洲叉電 Winka小露性感曬香肩 So Ching上載明信片隔空為男友打氣

文: 王庭芝
2022.08.17

上月MIRROR演唱會發生嚴重意外,其中一名受傷舞蹈員李啟言(阿Mo)情況危殆,至今仍然在深切治療部留醫,其女友為COLLAR成員蘇芷晴(So Ching),自意外發生後她一直對男友不離不棄,雖然月初COLLAR已經復工宣傳新歌,但So Ching就未有跟大隊,引起外界關注事件會否影響她在COLLAR的去留,不過她的隊友都給予無限的支持和空間。

近日,COLLAR成員結伴到長洲遊玩散心,眾人心情大靚,到Café歎咖啡甜品,又在IG story大晒自拍靚相和短片,身穿白色Tube top的Winka(陳泳伽),大騷香肩兼小露事業線,在IG story表示:「今日心情很好。」

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇

年紀最小的成員Candy(王家晴)和Day(許軼)自拍期間突襲錫對方面珠,相當鬼馬。

今次長洲之行COLLAR七缺一,So Ching未有同行,不過她都有在IG更新story,上載一張明信片,明信片上的字句大致意思指生命中會有高低起跌,但所有事情都拼湊出一段美好的旅程,相信是為男友隔空打氣。

來源:IG@6y_day、IG@winka_chan、IGsoching_nat

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓