披荊斬棘的哥哥2|男星名單公開!28歲曾比特繼續留內地掘金 林峯、吳卓羲兄弟檔孖住參賽

文: 羅志宏
2022.08.18

內地真人騷男團節目《披荊斬棘2》(又稱:披荊斬棘的哥哥2)於日前正式公開參賽者男藝人的名單,一共32位中港台等地的男星,當中不乏香港觀眾熟悉的名字,包括林峯、吳卓羲、周柏豪等,而28歲的新晉男歌手Mike曾比特更是其中之一。

《披荊斬棘2》第二季節目雲集了32位男星,當中香港男藝人佔數近三分一,包括林峯、吳卓羲、周柏豪、張智霖、陳小春、杜德偉、周柏豪、溫兆倫、劉愷威,以及Mike曾比特,而節目主題曲《十問》MV於同日公開。

現年28歲的Mike曾比特,自今年北上憑《聲生不息》以出色等唱功爆紅後,於內地知名度急升,成為炙手可熱的新晉偶像。曾比特錄畢《聲生不息》後,選擇繼續留內地掘金賺人仔,希望全面發展中國大陸市場。

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇

 

【披荊斬棘2參賽男星名單】

杜德偉、溫兆倫、任賢齊、陳小春、鄭鈞、蘇有朋、信、張智霖、張震嶽、劉愷威、吳建豪、黃義達、吳卓羲、郝雲、潘瑋柏、吳克群、林峯、張峻寧、李承鉉、周柏豪、張雲龍、蔡珩、仁科、朱嘉琦、馬頔、Mike Angelo、范世錡、王大陸、方逸倫、曾比特、金瀚、ICE楊長青


圖及來源:《披荊斬棘2》微博

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓