網民熱討:間屋無陽光有乜缺點?揀樓邊個座向最好?西斜嘅屋其實更乾爽?

文: U Magazine
2022.08.24

唔少人買樓或租樓,都好重視單位嘅座向同屋外環境,有網民就喺連登討論區發帖,話自己住村屋地下,周圍都係其他村屋,逼住晒,間屋無陽光射入來,詢問其他網民究竟問題大唔大?網民唔單止講咗一堆缺點,更加熱烈討論揀屋邊個方向好,而且仲有網民認為西斜其實都有優點,點解呢?

無陽光入屋,買枝太陽燈得唔得?
一聽到樓主呢個情況,網民即刻話情況不妙:「無太陽曬下間屋咪濕氣重啲、牆身易發霉咁囉,咁你問風水個啲又唔識答你喇」、「好大問題,影響荷爾蒙褪黑激素」、「超大問題,住得耐個人會越來越無精神」,有網民建議:「長開抽濕機啦」,亦有具創意嘅提議:「買支太陽燈解唔解決到?」,但最估你唔到嘅,都係呢個諗法:「係(喺)出面裝塊鏡折射入屋得唔得?」,即刻有網民擔心:「會著火!」、「唔聚焦得唔得?」,有網民就認為:「光煞,風水上唔好」,不過就住呢個做法,有網民提出另一個創意問題:「其實我都想問俾商廈玻璃幕牆折射西斜入屋,個d陽光仲有冇殺菌效用?」

網民話長時間住喺一間無陽光嘅屋,人會愈嚟愈無精神。

間屋無陽光射入屋,會比較潮濕,網民話要長開抽濕機。

有網民好有創意咁提出:如果買枝太陽燈,或者喺外面裝塊鏡折射陽光入屋,其實有無幫助?

住向東南樓,想瞓晏啲都唔得?!
呢個問題更引起網民熱烈討論揀屋究竟邊個座向最好,似乎東南同西南嘅票數最高:「東南 / 西南 > 南 > 向北狗都唔住啦!」、「住緊西南,真係好正,夏天太陽唔入屋,冬天可以日光浴」、「一定係東南,朝早有太陽曬入屋個人都精神啲,曬左成朝到下晝又涼返啲」、「只講方向一定是東南or正南最好,但加埋其他因素,例如景觀、東南正南向樓景園景,西斜向海,咁又不一定就會選東南」。不過亦有網民認為向東樓唔好:「春天吹東南海風,濕X死,朝早太陽直射入屋,曬+熱,瞓多陣都冇」、「咁又真,我向東南偏東,而加(家)朝朝8點準時熱醒,提早叫醒我返工。冬天都還好,太陽9點先曬到熱」。

大部分網民都認為向東南或西南嘅樓係最好。

揀屋係西斜先係爽?!
但原來有網民對向西嘅屋,情有獨鍾:「咁即係其實冇最好啦,都係景行先,不過我買樓都鍾意向西,香港太X潮濕啦,五六點西斜啲陽光好爽好舒服」、「揀屋係西斜先係爽」、「夠乾爽」、「向西有西斜唔明有咩唔好,一年四季,春天冬天陽光最好,照入屋不知幾爽,如果東邊有窗仲爽,長年對流風,可能我變態d ,住屋最少要求有一個向西既窗」。不過大部分網民都唔認同:「我西斜到正,weekend係(喺)廳要開兩部冷氣、一部會出汗」、「我住過西斜向海,熱到嘔」、「西斜到夜晚9點牆身仲熱緊,不了不了」。

又有住向北單位嘅網民問:「向北有咩唔好,利伸:單位向北」、「向北,冇陽光直接入屋,仲要俾隔離折射入屋,係咪極差?」,網民回應:「係,會個人精神差,搞到易做錯野,而且死氣沈沈」、「如果單位開揚,季候風食到應,好似打風咁」。

有網民認為西斜嘅樓其實夠乾爽,係一大優點,不過大部分都認為熱到嘔,絕對唔係好選擇。

網民認為如果單位向北,遇上冬季嘅季候風,隨時大風到好似打風咁。

text/joyce
photo/HKET圖片庫

============
同場加映:
【蝸居睇樓團】元朗520呎市中心樓!
變私人打卡cafe 展示旅遊手信+清新木系庭園風

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓