林家謙演唱會2022|King@C AllStar、許廷鏗撞衫造型師失言 Alfred深夜發文道歉:我絕對有責任

文: 黃卓瑩
2022.08.28

林家謙演唱會進行得火熱,第二場及第四場嘉賓分別邀請了C AllStar和許廷鏗擔任,不過撞衫事件成為焦點。Alfred的造型師其後在IG Story串爆表示「覺得牙鏗(阿鏗)着得好睇好多」、又指「對CAS完全無興趣,無聽佢哋嘅歌」。Alfred今(28日)凌晨以「好好的道個歉」作標題發文,指自己有責任代造型師的言論向King道歉。

林家謙演唱會第二場及第四場嘉賓分別邀請了C AllStar和許廷鏗擔任,C AllStar成員阿King(吳崇銘)同許廷鏗不約而同地穿上一件日本品牌淺藍色外套。網絡插畫家「普羅米修斯」將撞衫事件畫成作品,兩位亦有轉發,Alfred更大方回應:「其實撞衫又有咩好怕喔?」

不過Alfred的造型師事後就表現得不太友善:「我製造咗一個史詩級錯誤,Sorry,因為我對C ALL STARS(C AllStar)完全無興趣,無聽佢哋嘅歌,更加唔會留意佢哋,亦都完全唔知佢哋係嘉賓,我依然覺得牙鏗(阿鏗)着得好睇好多。」網民一度鬧爆他影響Alfred形象,據悉現時造型師已更改IG帳戶名稱。

 

直到今日(28日)凌晨,Alfred以「好好的道個歉」作標題發文,代表團隊向King及C AllStar道歉,原文如下:

「一直在為演出準備

終於有時間回應下

首先謝謝大家關心

亦感謝 @king_c_allstar 體諒

/

對於造型師的言論

他就是我團隊一員

所以我絕對有責任

代團隊對 King 及 @c_allstar

帶來任何冒犯或不便

好好的講一聲「對不起」

/

而整件事對我來說

同一款衫沒大不了

我比較在意的是:

造型師未夠留意廣東歌

我已經嚴正地吩咐了他

必須好好留意香港歌手

/

有廣東歌才有許廷鏗

我會向他介紹更多

用心做音樂的單位

自己亦會繼續用心做音樂

就好似今日音樂會主題一樣

團結一起令香港樂壇繼續精彩」

 

圖源:IG@hui_alfred、IG@c_allstar、大會提供


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓