Crostini突然結業買咗餅卡點算?消委會建議:可嘗試聯絡呢個「機構」退款

文: 劉紀彤
2022.09.14

Crostini全線分店突然宣佈結業,大量購買了Crostini餅卡的網民設立了「Crostini苦主」群組,而Crostini至今仍未有回應!消委會指現時暫收到1宗和Crostini結業相關的投訴,而消委會總幹事黃鳳嫺表示受影響的消費者可以盡快聯絡發卡機構了解退款安排。

Crostini全線分店突然結業,購買了Crostini餅卡的顧客不滿店舖沒有事先通知,於日前仍促售餅卡,更有網民設立了「Crostini苦主」群組。而消委會最新消息指暫收到1宗和Crostini結業相關的投訴,投訴人以信用卡及電子支付購買了蛋糕劵及飲品劵,未使用的換購劵價值約$2,300。

消委會總幹事黃鳳嫺建議如果消費者以預繳式購買產品,例如以信用卡付款,可以嘗試聯絡發卡機構告知情況,了解信用卡退款程序。不過,每間發卡機構退款機制、程序都不相同。另外市民亦可以向Crostini清盤人登記。

來源:HKET、消委會

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓