《飯戲攻心》公開未曝光彩蛋!古天樂驚喜客串 惡搞《明日戰記》對白:天樂就係我、我就係天樂

文: 王庭芝
2022.09.15

由黃子華、鄧麗欣(Stephy)、張繼聰、王菀之(Ivana)、大馬女神林明禎及陳湛文主演的港產喜劇《飯戲攻心》上映未夠一周已經宣布票房突破2千萬,超越了導演陳詠燊(Sunny)前作《逆流大叔》紀錄。電影公司最新公開一段從未曝光的群星彩蛋,有份投資的古天樂、《梅艷芳》女主角王丹妮、《逆流大叔》演員黃德斌及胡子彤等驚喜亮相!

這段彩蛋原意是在今年農曆新年賀歲檔期向觀眾拜年,由於電影改為中秋節上映,故電影公司修改了彩蛋內容,安排戲中「三佬」陳湛文一人分飾多角配音,配上抵死又貼地的對白。

彩蛋設定是中式酒樓飲宴,阿聰穿上笑面佛造型氹Stephy,余香凝、黃德斌及胡子彤則以舞獅隊姿態登場,其後王丹妮亦延續「梅姐」一角現身,而「黑仔」姜皓文、吳肇軒及明禎BB戲中18位前男友之一的ANSONBEAN、吳肇軒、林家熙(Locker)及凌文龍都是宴會座上客,而古天樂就以老闆姿態與幾位主角一齊向觀眾送上祝福,更將《明日戰記》中張家輝經典對白改成「天樂就係我,我就係天樂」,相當幽默!

雖然這段彩蛋無黃子華份,但他也在Facebook轉貼,並表示:「能夠拍咗呢段唔要,咁多人力物力星力心力,做一個好電影真係要心狠手辣,追求電影本身純度,撐!(當日我冇份拍呢段,今日睇到聲勢之浩大,都嚇我一跳,勁!)」

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓