好聲好戲2|李佳芯配音神還原小丸子獲評判激讚 首位視后虛心參賽一人聲演兩角望提升演技

文: 羅志宏
2022.09.16

TVB聲演真人騷《好聲好戲2》日前播出第三輪比賽,李佳芯(Ali)、袁文傑、陸浩明(6號)及黃俊豪,將爭奪晉身決賽的最後一張入場券。其中,視后李佳芯就已先聲奪人,挑戰高難度一人聲演兩角,配音實力令一眾評判相當驚喜,獲評判激讚神還原小丸子!

比賽正式開始前的「我配你估」熱身環節,Ali已先聲奪人!Ali挑戰高難度、一人分飾兩角聲演經典動畫《櫻桃小丸子》,由於她細緻地模仿了小丸子的獨特口音,獲主席評判潘文柏大讚:「還原度好高,原配配音員係有輕微口音。」

不過Ali就自言表現未夠理想:「有啲甩咀,但我已經盡量好快,因為畢竟是同一時間,語速也好快,我有啲唔慣。」貴為視后的Ali,透露今次參賽原因是想提升演技:「想演技上可以再進步啲,睇番自己作品,發覺說話、用聲方面做得唔夠好,想睇吓點樣再提升自己把聲。」虛心參賽的態度令觀眾大讚Ali專業!

 

圖及來源:TVB、節目截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓