人妻婚後$20放售二手口罩!網民:「真係窮到咁?」、「遲啲出二手鼻屎」

文: 梁穎心
2022.09.17

近日有女網民疑似在網上放售於婚禮上用過的布口罩,不過事件引來大批網民批評,原文已急速刪除。不過原帖截圖已於各討論區流傳,仍有不少留言揶揄放售二手口罩的女子,「好心啲人啦,好等錢洗?」、「留返下次用」、「原味仲多人要」、「遲啲出二手鼻屎」等。

口罩是貼身個人護理用品,不過早前竟然有人在網上放售二手口罩。原文目前已經刪除,但有關截圖已被轉載至facebook專頁「24小時膠通消息報導(膠Group@環球膠報)」。文中聲稱布口罩已清洗消毒,仍引來網民批評。原帖內容如下:「婚後物資 兩男士一女士 已清洗消毒 可放濾心 需自購 $20/1隻 原價$129/1對」。

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇

大多網民認為出售者妄顧衛生,十分嘔心,有人直言「送都唔要」,更有人狠批「真係窮到咁?」亦有其他留言嘲笑出售者「當自己係C朗定美C」、「下一步可能就係放毛巾牙刷」、「遲啲出二手鼻屎」、「平時賣開二手胸罩或內褲」。甚至有人分享轉讓群組奇遇,連放了一晚的食剩薯條都有市場。

來源:HKETFacebook

 

緊貼最新疫情消息

最新疫情消息

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓