林作18歲實習生曬命3個鐘勁賺2萬!食雪茄、飲茅台豪言「體驗到18歲發夢都夢唔到嘅生活」

文: 梁穎心
2022.09.19

向來言論出位的林作,經常在社交平台宣傳自己的保險團隊。日前,一名自稱參加了林作保險實習生計劃的網民,指透過林作及上線幫忙,短短3小時已經賺到$2萬元,時薪高達$6500。帖文中更大晒私人會所、茅台酒、雪茄等,帖文旋著引來熱議。

發文的網民自稱18歲,渴望搵大錢,表示曾經起早貪黑以勞力及努力賺取金錢,直至有日跟車送貨時見到林作保險的實習生計劃,認為「保險點都比做咕喱好」,因而加入保險業。繼而在上線及林作的幫忙下,以3日時間就獲得$2萬元收入,會見3個客一共3小時開會時間就有$2萬元,時薪高達$6500!帖文又指加入保險業令他體驗到18歲發夢都夢不到的生活,包括進出私人會所、吸食$7000起跳的雪茄、飲$6000的茅台。更直言「我揀保險 的確有錢 有得玩 而今次 我真係付出幾多得到幾高 唔只係錢 但有地位 權勢 而且保險唔係打工」

帖文引來網民熱烈討論,有人留言「個問題係三日搵20k,得到月尾三十日可能都係20k」、「你下個月...吖唔係, 你下個星期都搵到咁多記得出post分享」、「你應該講下自己 售後服務 點樣幫客」、「冇人想知你點樣享受生活,人地淨係想知點解要揀你黎買」、「點解又係搞到倫敦金mode。」

林作則在社交平台表示,這名下屬爆紅後,有意加入他團隊的查詢者不斷。他今日發文,稱加入他的保險團隊可參加$30萬元公司獎金抽獎。

來源:mulatracy_@Instagramjolamchok@Instagram

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!