開心無敵獎門人|蔡思貝玩遊戲忘形扯爆衫驚險走光 曾志偉開聲大讚:「冇得頂!最爽快嗰個」

文: 羅志宏
2022.09.20

由「獎門人」曾志偉擔大旗的《開心無敵獎門人》收視成上星期節目之冠,最新播出的一集邀來黃宗澤領軍的蔡思貝、陳煒、劉佩玥、朱鑑然,以及由蔡一傑、蘇志威領軍的陳敏之、胡渭康、關楓馨,兩隊藝人都在玩遊戲時使出渾身解數,其中就要數蔡思貝的扯爆衫走光最為驚險。

在最後玩遊戲贏獎金的環節時,首位出戰的蔡思貝負責「爆衫」的部分,遊戲需要外穿多一件扣鈕上衣,再一手拉開所有扣上的衫鈕,方為之完成。蔡思貝「爆衫」的時候就極度投入,得意忘形就扯爆件衫,雖然成功過關,但就不慎「走光」,露出了上身內衣。身旁獎老見狀隨即上前以身擋住,而鏡頭亦以特效畫面遮蓋。

驚險走光的蔡思貝回過神就把衣服調整好,更表示是一件能見人的「底衫」,而「獎門人」曾志偉見到就開口大讚:「冇得頂!你係我哋咁多屆,最爽快嗰個!」其餘藝人亦鼓掌佩服。

 

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇

圖及來源:節目截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!