記者實試6大方法 用盡護膚品 手搖、針筒!最後一滴唔好嘥

文: U Magazine
2022.09.21

有時買了昂貴的護膚品,畀錢時都會有少少肉赤,咁用嘅時侯就當然要用到最後一滴唔好嘥啦!
其實護膚品用到最尾唧唔到出嚟,當扭開樽蓋就會發現其實仲有唔少剩喺底,就咁扔咗佢真係超級浪費啊!今次就等我活用小工具,教你幾個方法將護膚品搾得一滴都不剩啦!

針對唔同形狀、材質嘅護膚品樽,要活用不同嘅工具及方法。只要行遍12蚊店或雜貨店,就可以輕易買齊所需嘅小工具。

針對擠壓形瓶身及膏狀內容物,好似牙膏、洗面奶等,就可以先揸住尾端大力搖晃,然後用剪刀將尾端剪走。
剪短樽身嘅長度,可以容易刮出內容物使用。

旅行分裝瓶及迷你漏斗分裝套裝,可以用來對付高身圓柱形瓶身。

先將Body Lotion成枝倒轉放,靜待Lotion慢慢經漏斗流入旅行分裝瓶。如Lotion質地太稠身,可加倒入爽膚輕輕混和。


分裝乳霜盒適合儲放膏狀或稠身內容物。針對四方形瓶及稠身內容物時,就唔可以用上面嘅方法。


首先可以先搖樽身,待Cream跌至樽口位;再利用木棒或小匙羹舀出嚟。


放入分裝乳霜盒備用,簡單、方便、快捷!


針對唧嘴瓶及精華狀內容物時,要使用幼針管。

用針筒取代唧嘴,將內容物慢慢唧出。

再唧入旅行分裝瓶備用就完成。


針對有彈性樽身及吸管瓶,可先用剪刀或cutter將樽身剪開一半及剪走中間部分。

再用膠紙將開口完全黐實,以避免外細菌污染內容物。變短嘅樽身可以更容易唧出剩餘嘅Cream。


將噴霧裝內容物放入分裝瓶,其實好簡單。先移走上蓋並用剪刀頂住噴咀口,稍微施壓力便可令噴霧流入分裝瓶。
【INFO】
旅行分裝瓶、針管、迷你漏斗分裝套裝、分裝乳霜盒
價錢:12港元/件
售賣點:Aeon Living Plaza

text/serena
photo/chow

============
同場加映:
【蝸居睇樓團】大角咀納米樓18萬搞掂!衣櫃/儲物/梳化3合一、5大增空間感TIPS

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓