慳電達人窩心節能故事分享 生活細節中向家人傳遞愛

文: a.Ki
2022.09.23

環保從來不是一個人的事,只要每人為低碳「行多步」,就能積少成多,為環境帶來大改變。中電全心傳電計劃將會為大家送上一系列全方位的精明節能方法,助你從日常生活入手,輕鬆實踐低碳生活。

在日常生活中節能減碳,除了身體力行支持環保外,更是為家人和下一代的未來、健康著想。今期《愛•低碳 e 生活專欄》帶來兩家人的窩心節能故事,而他們更獲得 2021 年度中電全心傳電「全年慳電獎賞」及「夏日慳電獎賞」呢!立即睇片,了解兩家人如何盡心盡力兼絞盡腦汁,運用不同節能方法成功慳電,讓摯愛的家人及毛孩享有一個低碳舒適安樂窩。

作為媽媽的「慳電教主」Nicole 平時會以身作則,從日常中教導仔仔慳電知識,齊齊成為慳電一族。夏天期間為小朋友沖涼降溫,就可以大大減少開冷氣的次數;平時日間善用天然光,夜晚就用較慳電的 LED 燈,與家人一起為節能出力,從小處做起。

得意又精靈的小狗 ─ 忌廉仔來自獲得「全年慳電獎賞」的慳電家庭。怕熱的全家人在夏天會打開全屋窗戶,在風扇的加持下,保持家居通風又涼快。另一個節能秘技就是於忌廉仔的床墊上加一塊涼墊,快速散熱,令主子全年都清涼爽快。

立即睇片參考其他實用慳電節能貼士啦!

想獲得更多智醒慳電小貼士,全家一齊享受低碳 e 生活?立即透過中電 App 或網站登記中電網上賬戶,成為中電全心傳電嘅一分子,一齊慳電、幫人,換獎賞啦!

網址:https://e.clp.com.hk/pc_ugreen

推廣受條款及細則約束。

Source : CLP

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓