【陳煒結婚】陳煒與醫生男友正式簽紙結為夫婦!老公晒愛的宣言 新娘婚紗鑽石首飾行頭過百萬

文: 羅志宏
2022.09.27

人稱「煒哥」的藝人陳煒今日(9月26日)下午與陳國強醫生已正式簽紙成為夫婦,同日晚上於尖沙咀半島酒店Garden suite設宴,邀請一眾好友歡度兩人「陳陳聯婚」的大喜日子,而煒哥更在社交網公開新娘禮服相,女人味滿溢,不少網民紛紛送上祝福。

一對準新人於傍晚6時許在酒店門外見記者,陳煒以全白低胸婚紗現身,孖住陳醫生大晒鑽戒,又應要求與丈夫作狀錫錫影相。其後,陳醫生就現場晒愛的宣言,承諾一生一世愛錫煒哥,但煒哥就頓時打趣稱:「好似係我照顧你多啲...」

今次婚禮場地佈置,採用繡球裝飾襯搭綠葉玫瑰的花藝設計,由拱門、迎賓區、再慢行至宴會廳,每處都放有這夢幻色調元素的花藝設計,一步一步引領各位全情投入煒哥與陳醫生的浪漫時刻。

這次煒哥穿著的婚紗,是由其好友何國鉦設計,一共有兩套婚紗、一套晚裝。當中一套婚紗裙身就釘上數千粒施華洛世奇水晶,因為滿佈水晶,所以份量十足,再配襯一條珍珠頸鏈,加上以鑽石鑲嵌成花型的珠珠耳環,整套婚紗加上手飾大約花費七位數字!

此外,一對準新人為到場賓客預備了獨一無二的紀念品,現場設置互動體驗Perfume Bar,會因應來賓個人喜好調配出獨特香氣作為回禮。另外主人家亦為晚宴的所有賓客精心準備了一份神秘禮物,每人都會有一個刻有嘉賓名字的香檳金絲絨盒,而裏面裝滿新人的心意,當中有相架、香水、金屬戒指碟、糖果、朱古力、曲奇餅等。

婚禮在晚上8時開始,煒哥穿上長袖透視蕾絲大澎裙的婚紗,並披上頭紗,在恩師鄭偉強的陪同下進入會場,之後鄭生就將煒哥交到陳醫生手中,並説:「你一定要好好對佢,如果唔係我唔會放過你。You are a lucky guy!」其後煒哥與陳醫生在眾親友見證下交換結婚介指,並且在眾人起哄下三度親吻,相當恩愛。

之後煒哥向在場的好友一一道謝,煒哥表示:「今晚到嚟嘅全部都係好錫我同陳醫生嘅朋友,首先要好感激鄭偉強先生陪我進場,響呢度無人俾佢夠有資格。因為佢係主宰我呢26年嘅演藝人生嘅好重要嘅一個人,當年如果唔係佢喺垃圾桶執返我份報名亞洲小姐履歷資料,就肯定冇今日嘅陳煒。 」

陳醫生再發表愛的宣言:「要多謝嘅人,佢都講晒。我想講,我以前叫佢Honey,但今日之後會改口,叫佢陳太或者老婆。過往佢陪伴咗我4年,呢段時間係我人生中,最開心嘅日子,多謝你,I love you!」説到這裡,全場都已拍晒手掌。然後續說:「同埋我想係呢度回應佢之前講50年不變嘅報道,我係度講我係會50年+1日不變,嚟緊呢段時間都會錫你、寵你、愛你!」在場所有人士都很滿意這段愛的宣言,而煒哥亦回應陳醫生絕對是一個很細心的好老公。從這段對話中,看出煒哥與陳醫生恩愛非常,相當幸福。

最後,來到拋花球環節,在場原來只有兩位單身女士,在朱晨麗及江美儀的熱烈競爭下,結果由朱晨麗成功奪得。

 

圖及來源:TVB節目截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓【免費送🎁】DPM點對點®床褥!!!↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓